links 09.05.06

Beste twintigdertigers,

Ik kwam een paar leuke links en het leek me wel leuk om die hier te plaatsen. Ik weet niet of ik de enige ben die het leuk vind, want dan houd ik er snel mee op. Maar als jullie het weten te waarderen, dan wil ik af en toe wel wat plaatsen als ik het tegenkom. Natuurlijk mogen jullie me ook links mailen, met een korte (hele korte) beschrijving en dan kan ik die ook hier plaatsen. Het leukste is natuurlijk als we wat achtergrondmateriaal bij de studies kunnen vinden, die we hier voor iedereen beschikbaar kunnen stellen. Maar het kan ook gewoon grappig zijn of informatief, als het maar iets met ons geloof te maken heeft.

groeten,
Christiaan

— — —
Church seeks spirituality of Youth
Een engels onderzoek naar geloof onder jeugd

Gospelringtone.net
Voor degenen die wel eens wat anders willen op de mobiel

the Christian Paradox
Artikel over Amerika en christendom

One Response to “links 09.05.06”

  1. vakantiehuis Says:

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar twintigdertig.wordpress.com in Firefox. 😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Leave a comment